Tai nauja, analogų
pasaulyje neturinti sistema, pagaminta Jungtinėse Amerikos Valstijose.
"VVS" Vandenilio - vandens sistema
"VVS" palyginimas su kitomis sistemomis:
·
Tai kombinuota
vandens įpurškimo ir vandenilio gamybos sistema.
·
Gamina 2,5L vandenlio per minutę,
esant 8 atmosferų slėgiui ir
naudoja tik 1,5 ampero.
·
Padidina galingumą ir sukimo momentą visuose variklio
darbo rėžimų intervaluose.
·
Sumažina kuro sąnaudas 20% ir daugiau.
·
Padidina
variklio galią iki 30%.
·
Pašalina variklyje
susikaupusias anglies nuosėdas.
·
Sumažina
išmetamų kenksmingų dalelių kiekį.
·
Visiškai
nereikalingas degalų įpurškimo sistemos
koregavimas.
·
Pritaikoma
daugumai motorinių transporto priemonių, taip pat vandens transportui ir
sportiniams automobiliams (išskyrus dvitakčius variklius).
·
Pailgina laiko tarpą
tarp alyvos keitimų.
·
Pagerina turbinos darbą.
·
Nereikalauja jokių
įsikišimų į automobilio kompiuterį diagnostinėmis ir kitomis priemonėmis.
·
Nebereikės naudoti
jokių priemaišų degalų pagerinimui.
·
Pailgina variklio
tarnavimo laiką.
·
Nepakenks varikliui net
jei Jūs pamiršite pripildyti sistemą vandeniu.
·
Į komplektą įeina
specifinė, atskirai kiekvienam automobiliui pritaikoma, montavimo ir naudojimo
instrukcija.
·
Procesoriui suteikiama 2 metų garantija.
Šią
ypatingai tikslią sistemą sudaro Ultra Sonic oro srauto reguliatorius ir
specialus vandenilio generatorius. Sistemos veikimo principas paremtas
papildomu oro, vandens ir
vandenilio įpurškimu, variklio darbinių parametrų
pagerinimui. Dėl taupesnio važiavimo ir pailginto variklio tarnavimo laiko šis
nuostabus prietaisas leidžia Jums
sutaupyti nemažai pinigų.
P.S. Kol kas ši
sistema skirta tik benzininiams ir LPG
varikliams.
Apie "VVS"
įpurškimo sistemą.
Šios kombinuotos
sistemos veikimo principą sudaro 60% vandenilio gamyba ir 40% vandens įpurškimas.
Vanduo vakuumo pagalba iš bakelio patenka į vakuuminį difuzorių. Čia iš skysto
pavidalo jis paverčiamas garais. Vėliau
šis vandens dulkių „debesis“ dideliu greičiu praeina per procesorių ir susimaišęs su oru patenka į slėgio kamerą.
Šioje kameroje,
rūko pavidalo mišinys yra smarkiai veikiamas spaudimo ir trinties jėgų. Šios
jėgos lemia statinės įkrovos atsiradimą, o tai, savo ruožtu, atpalaiduoja
vandenilio ir deguonies atomo molekules. Toks, jau paveiktas vanduo, keliauja į
vandenilio generatorių, maitinamą 12 voltų įtampos šaltinio.
Kadangi vanduo į
generatorių patenka garų pavidalu ir jau paveiktas statinio krūvio, tampa ypač
lengva atskirti vandenilį nuo deguonies.
Užtenka tik 1,5 ampero srovės, kad
pagamintume 2,5 litro vandenilio per minutę. Itin mažos išėjimo iš generatoriaus angos
dėka sukuriamas stabilus vandenilio išdavimas. Įsiurbimo ciklo metu vandenilio
ir vandens garų mišinys, per įsiurbimo kolektorių patenka į variklio cilindrus,
taip praturtindamas įprastus degalus. Degimo ciklo metu (variklyje) šis mišinys
sudega daug efektyviau. Tokio degimo dėka cilindruose padidėja kompresija ir
degimo greitis. Šie pokyčiai varikliui suteikia daugiau galios.
Toks, "VVS" praturtintas kuro mišinys, sudegęs siunčia
signalus λ liamda zondui (deguonies davikliui), kad reikėtų šiek tiek
pristabdyti degalų įpurškimą. Šiam
procesui nereikia jokių kompiuterinių įsikišimų, moduliatorių, bei apgavikų
(extender‘ių). Tai tampa iš karto lengvai pastebima automobilio borto kompiuteryje,
kuris parodo tiek momentines, tiek visos nuvažiuotos distancijos kuro sąnaudas.
Šie procesai suteikia mums galimybę žadėti ne mažesnį kaip
20% kuro sąnaudų sumažėjimą ir galios
padidėjimą iki 30%.
Šis prietaisas yra
atsparus karščiui. Visiškai apsaugotas nuo korozijos poveikio, nes yra
anoduotas iš vidaus, o įėjimo ir išėjimo antgaliai nikeliuoti. Generatoriaus
sudedamosios dalys pagamintos iš nerūdijančio
plieno. Viduje sumontuota iki 6 mikronų filtruojanti sistema, kuri apsaugo
prietaisą nuo užsiteršimo ir kitų gedimų.
Daugelis žmonių giriasi
su šia sistema pasiekę didesnį kaip 35%
kuro sąnaudų sumažėjimą. Iš dalies, tai yra grindžiama padidėjančiu
sukimo momentu ir galia. Važiuojant įprastu rėžimu Jūs tiesiog mažiau spausite akseleratoriaus
pedalą. Priklausomai nuo važiavimo stiliaus, sistema sunaudoja apie 2 L
vandens 50-čiai litrų degalų. Žiemos
metu, tam kad neužšaltų vanduo, jis
sumaišomas su 70% izopropilo (techninio spirito) tirpalu, santykiu 1/1. Vasaros metu to daryti nebūtina, tačiau tai taip pat šiek tiek
padidina automobilio galią. Izopropilo
tirpalo galima įsigyti bet kurioje chemijos parduotuvėje arba didžiosiose
vaistinėse. P.S Kad išvengtumėte galimų nuosėdų susikaupimų, turite naudoti tik
medicinai skirtą distiliuotą vandenį. Distiliuotas vanduo parduodamas
degalinėse ir skirtas akumuliatoriams yra netinkamas. Galima naudoti tik
vaistinėje arba mūsų įmonėje pirktą distiliuotą vandenį.
JAV sumontavus šią sistemą į naujus automobilius neprarandama gamyklinė garantija.
JAV sumontavus šią sistemą į naujus automobilius neprarandama gamyklinė garantija.
Reikia žinoti.
Su šia sistema nepatariama naudoti platininių uždegimo žvakių. Geriausio
taupumo ir galios rezultato pasiekimui, įsitikinkite kad jūsų λ lemda zondas
(deguonies daviklis) yra geros būklės. Automobilio purkštukai taip pat turėtų
būti patikrinti stende ir dirbti nepriekaištingai.
Įsigijus "VVS" sistemą kas ketvirtas jūsų automobilio kuro bakas tampa nemokamas. Be to, mes jums
suteikiame 2 metų sistemos garantiją (Garantija negalioja jei įrenginys buvo
mechaniškai pažeistas ar kitaip sugadintas).
P.S. Kol kas ši
sistema skirta tik benzininiams ir LPG
varikliams.