Naujiena


Tai nauja, analogų pasaulyje neturinti sistema, pagaminta Jungtinėse Amerikos Valstijose.
"VVS" Vandenilio - vandens sistema



"VVS" palyginimas su kitomis sistemomis:
·         Tai kombinuota vandens įpurškimo ir vandenilio gamybos sistema.
·         Gamina 2,5L vandenlio per minutę, esant 8 atmosferų slėgiui ir naudoja tik 1,5 ampero.
·         Padidina  galingumą ir sukimo momentą visuose variklio darbo rėžimų intervaluose.
·         Sumažina kuro sąnaudas 20% ir daugiau.
·         Padidina variklio galią iki 30%.
·         Pašalina variklyje susikaupusias anglies nuosėdas.
·         Sumažina išmetamų kenksmingų dalelių kiekį.
·         Visiškai nereikalingas degalų  įpurškimo sistemos koregavimas.
·         Pritaikoma daugumai motorinių transporto priemonių, taip pat vandens transportui ir sportiniams automobiliams (išskyrus dvitakčius variklius).
·         Pailgina laiko tarpą tarp alyvos keitimų.
·         Pagerina turbinos darbą.
·         Nereikalauja jokių įsikišimų į automobilio kompiuterį diagnostinėmis ir kitomis priemonėmis.
·         Nebereikės naudoti jokių priemaišų degalų pagerinimui.
·         Pailgina variklio tarnavimo laiką.
·         Nepakenks varikliui net jei Jūs pamiršite pripildyti sistemą vandeniu.
·         Į komplektą įeina specifinė, atskirai kiekvienam automobiliui pritaikoma, montavimo ir naudojimo instrukcija.
·         Procesoriui suteikiama 2 metų garantija.
Šią ypatingai tikslią sistemą sudaro Ultra Sonic oro srauto reguliatorius ir specialus vandenilio generatorius. Sistemos veikimo principas paremtas papildomu oro, vandens ir vandenilio įpurškimu, variklio darbinių parametrų pagerinimui. Dėl taupesnio važiavimo ir  pailginto variklio tarnavimo laiko šis nuostabus prietaisas leidžia Jums sutaupyti nemažai pinigų.
P.S. Kol kas ši sistema  skirta tik benzininiams ir LPG varikliams.




Apie "VVS" įpurškimo sistemą.
Šios kombinuotos sistemos veikimo principą sudaro 60% vandenilio gamyba ir 40% vandens įpurškimas. Vanduo vakuumo pagalba iš bakelio patenka į vakuuminį difuzorių. Čia iš skysto pavidalo jis paverčiamas garais.  Vėliau šis vandens dulkių „debesis“ dideliu greičiu praeina per procesorių ir  susimaišęs su oru  patenka į slėgio kamerą.
Šioje kameroje, rūko pavidalo mišinys yra smarkiai veikiamas spaudimo ir trinties jėgų. Šios jėgos lemia statinės įkrovos atsiradimą, o tai, savo ruožtu, atpalaiduoja vandenilio ir deguonies atomo molekules. Toks, jau paveiktas vanduo, keliauja į vandenilio generatorių, maitinamą 12 voltų  įtampos šaltinio.
Kadangi vanduo į generatorių patenka garų pavidalu ir jau paveiktas statinio krūvio, tampa ypač lengva atskirti vandenilį nuo deguonies. Užtenka tik 1,5 ampero srovės, kad pagamintume 2,5 litro vandenilio per minutę.  Itin mažos išėjimo iš generatoriaus angos dėka sukuriamas stabilus vandenilio išdavimas. Įsiurbimo ciklo metu vandenilio ir vandens garų mišinys, per įsiurbimo kolektorių patenka į variklio cilindrus, taip praturtindamas įprastus degalus. Degimo ciklo metu (variklyje) šis mišinys sudega daug efektyviau. Tokio degimo dėka cilindruose padidėja kompresija ir degimo greitis. Šie pokyčiai varikliui suteikia daugiau galios.
Toks, "VVS" praturtintas kuro mišinys, sudegęs siunčia signalus λ liamda zondui (deguonies davikliui), kad reikėtų šiek tiek pristabdyti  degalų įpurškimą. Šiam procesui nereikia jokių kompiuterinių įsikišimų, moduliatorių, bei apgavikų (extender‘ių). Tai tampa iš karto lengvai pastebima automobilio borto kompiuteryje, kuris parodo tiek momentines, tiek visos nuvažiuotos distancijos kuro sąnaudas.
Šie procesai suteikia mums galimybę žadėti ne mažesnį kaip 20%  kuro sąnaudų sumažėjimą ir galios padidėjimą iki 30%.
 Šis prietaisas yra atsparus karščiui. Visiškai apsaugotas nuo korozijos poveikio, nes yra anoduotas iš vidaus, o įėjimo ir išėjimo antgaliai nikeliuoti. Generatoriaus sudedamosios dalys pagamintos iš  nerūdijančio plieno. Viduje sumontuota iki 6 mikronų filtruojanti sistema, kuri apsaugo prietaisą nuo užsiteršimo ir kitų gedimų.
 Daugelis žmonių giriasi su šia sistema pasiekę didesnį kaip 35%  kuro sąnaudų sumažėjimą. Iš dalies, tai yra grindžiama padidėjančiu sukimo momentu ir galia. Važiuojant įprastu rėžimu Jūs tiesiog mažiau spausite akseleratoriaus pedalą. Priklausomai nuo važiavimo stiliaus, sistema sunaudoja apie 2 L vandens 50-čiai litrų degalų. Žiemos metu, tam kad neužšaltų vanduo,  jis sumaišomas su 70% izopropilo (techninio spirito) tirpalu, santykiu 1/1. Vasaros metu to daryti nebūtina, tačiau tai taip pat šiek tiek padidina  automobilio galią. Izopropilo tirpalo galima įsigyti bet kurioje chemijos parduotuvėje arba didžiosiose vaistinėse. P.S Kad išvengtumėte galimų nuosėdų susikaupimų, turite naudoti tik medicinai skirtą distiliuotą vandenį. Distiliuotas vanduo parduodamas degalinėse ir skirtas akumuliatoriams yra netinkamas. Galima naudoti tik vaistinėje arba mūsų įmonėje pirktą distiliuotą vandenį.
JAV sumontavus šią sistemą į naujus automobilius neprarandama gamyklinė garantija.
 
Reikia žinoti.
Su šia sistema nepatariama naudoti platininių uždegimo žvakių. Geriausio taupumo ir galios rezultato pasiekimui, įsitikinkite kad jūsų λ lemda zondas (deguonies daviklis) yra geros būklės. Automobilio purkštukai taip pat turėtų būti patikrinti stende ir dirbti nepriekaištingai.
Įsigijus "VVS"  sistemą  kas ketvirtas jūsų automobilio kuro bakas tampa nemokamas. Be to, mes jums suteikiame 2 metų sistemos garantiją (Garantija negalioja jei įrenginys buvo mechaniškai pažeistas ar kitaip sugadintas).

P.S. Kol kas ši sistema  skirta tik benzininiams ir LPG varikliams.